keskiviikko 28. elokuuta 2013

Kanavan varrella

Olen ottanut valokuvia Ruoholahden kanava-alueesta vuosien ajan. Välillä epäilen, että olen kuvannut alueen jokaisen yksityiskohdan, mutta ei se niin ole. Enkä minä voi olla ottamatta valokuvia silloin, kun jokin viehättää kauneudellään, yskityiskohdillaan, outoudellaan tai kummallisuudellaan. Tällaiselta kanava-alue näytti viime lauantaina, illansuussa.


Kukkia ei tämän kummallisen kesän jäljiltä juurikaan ole.



Veneilijöillä lienee parhaat mahdollisuudet saada kokonaiskuva siltojen koristeistutuksista. 



Mutta yksityiskohdat näkee vain sillalla kävellessä. 



Mitä olisi kanava ilman veneitä!



Keväällä Helsingin valtuuston keskustellessa Jätkäsaaren tornihotellista (jota ei onneksi tule), eräs kaupunginvaltuutettu totesi Ruoholahden olevan järkyttävän ruma. Minä olen eri mieltä.

1 kommentti: